Sunday, March 15, 2009

Happy Birthday to Me~


18year old me~!!!!!

As the clock reaches 12~
All my friends greeted me and said Happy Birthday to me~!
Was happy that they remembered.
Was happy that they wished me.
Although all of us have our different lives out there.
But our friendship remains the same.
Here, I'd like to thank Denise, Splendy and Bee Yee.
4 of us were in a chatroom from 10 something till 12.
They had classes the next morning, but still accompanied me.
In the chatroom, all of us were like talking about what happened during form 5.
Was lucky enough to be in the same class with you all.
There, we shared moments from the past. And gotta say, you guys really make me laugh my ass off! Things we talked were rubbish but then yet so fun. Haha.
One thing I am very kek is about splendy keep saying that she wants to offline at 11.59pm .
Sobssss.. SO bad.. treat me lidat on my bday~~~
Hahha. but then she didn't lar. Just saja wana kek me oni marh.
Know her suei kuan.
Baya also grow up a lot adi. And Denise, needless to say, angel lor. Angelic one~
We chatted and chatted non stop. Invited Josephine to our convo but she was too busy pangsai-ing and couldn't catch what we were talking about so she left the convo~!
They took pictures of the convo and waiting for them to post it to their blog so i can copy it! XD
When midnite stuck, they wished me happy birthday~
And everyone said their wishes.. why like their birthday leh??? hahaha

Okay. I have 2 classes today. So couldn't celebrate with my friends.
but luckily, we had Relay For Life on Saturday and Sunday.
On saturday night, went to Manhattan fish market
And had dinner with my friends.
Then.. A surprise came..
A CAKE!!!!!
NGEK NGEK NGEK~!!! so happy!!!!
Was farking full after dinner and went to walked around gurney~~~
Then went back to youthpark~!
Then snoozeeeeeeeeeee offf....






]

Shall update on who greeted and wished me happy birthday soon~~~


其实,我们的感情,是你自己不肯挽救.也不要挽救.所以,你还是爱他好点.免得你再被我伤害.你不爱我了.所以你还是好好爱你的他吧!相信你会做到放弃我的那一天.因为你已经不会再爱我了.
加油吧~!
谢谢你对我说生日快乐.也谢谢你最后一次叫我.我会好好记得.也会慢慢放弃一个不再爱我的你.我18岁了.年纪,再也不是我们之间的问题了.就算我们有机会重来,有问题的人,不会再是我了.现在,还有未来,你都不会过自己的那一关,重新接受一个爱着你的人,但却因为一些事情而分开的人.你不肯接受,也不会接受.因为你限制.她,也走了.我,也不留了.你也走了.也不回来了.昨天,你的那些话,也证明了给我看,其实你也还是限制着自己不接受他.何苦?跟一个人在一起,最重要是喜欢和爱.报恩,绝对不是这么报的.就算自己多么委屈等等,也不会接受跟他在一起的.你会接受,也因为你也喜欢和愿意尝试.分开了快要四个月,你是时候好好地对他了.我们曾经相爱过.我们曾经拥有过.挽留,也挽留过.一而再,再而三的误会,你也不肯听我说也不肯给我解释.距离?可能,对你来说,很远了.但是,一个爱你的人,不会觉得这样.只要看到你幸福开心,那已经是最近距离的接触了.远了,不是因为误会,而是你根本不想知道我到底过得好不好.而我,也只能在这儿看到你到底过得好不好.不会多说,只有祝福你.昨天,我的确真的是为你父母而开心.女儿,可以嫁了.当初,我也因为不能娶你,给你一个归宿,家庭.所以放弃了跟他争的权利.而你,怎么听也不听我的苦衷.或许,我这次错了,或许,我这次对了.虽然离开和放弃,不会是最好的办法,但只要我还爱你的那一天,我也要看到你幸福快乐.不,我不伟大.我很虚假.我放弃了一个我爱的人.原因是,因为我输了.他,会好好地对待你.你,要努力放下我.你快要成功了.加油吧!
如果有一天,你还当我是朋友,我们是可以聊的.那时,不要再怪我,不要再骂我.因为当初的我,已经不在了.如今的我,肯定的,比以前更好了.最重要是幸福快乐甘愿.你我之间的承诺,你忘了也罢.但我还是会为我自己的未来,事业而拼出我要的那片天.无论我跟谁在一起,我希望,我会看到你穿婚纱,跟你的新郎一起走进教堂结婚.路途,可能还很远,可能很近,爱惜自己,疼爱别人.珍惜自己,也珍惜你身边的人.不听,也无所谓.清楚,和脚踏实地做人,是件好事.你已经快要成为他的女人了.你要好好哦!
那一天,你差点就是我的女人.(还是很想要.哈哈哈~!)
那一天,我离开了.(对不起.)
这一天,看到你幸福了.(很开心)
这一天,我也哭了.(因为我终于知道你的心了)
最爱的路人,谢谢你.

0 comments: