Monday, March 22, 2010

a post which would have been earlier...


Before my recent haircut. aka on my burpdae itself.

After hair cut~

Celebrated my burpdae at Tao. All my nun gang people were there. Except for denise and wenlin. But its okay. It was fun. Thanks girls for the dinner! hehe. Had a drinking session at Bed, which is just next door. Waiting for pics from miss toot0808! lol.

Some random pictures from my previous photoshoots.






awesomeness tak terhingga~~ah ma's sharks fin and abalone soup before having steamboat!





--------------------------------------------
我和你的事情已经到了一个段落了.
晚上,有时我还蛮想打给你聊天的.
却不懂你是否会再接.也不想再跟你吵架了.
能做朋友那概多好.只可惜,我们只是冷冷的几句短短的话.
看到你的部落格,有男生向你表白了哦.不错.为你开心.
虽然是荒谬了点,但是,至少你开始慢慢相信别人.
到现在,我根本不懂我们为什么会分开.
是我幼稚吗?是我经不起考验吗?还是是我跟你...根本没有缘分?
我觉得,既然有机会在一起过,已经很好了.
希望你会勇往直前,把以前发生在你身上的事情忘了.
真心的祝福你...
也祝福自己...
今天的post早就应该post上来了...
下一个会更好.现在我有另一个喜欢的人了...
一定会更适合我...但我没有追她...我只向她坦白...
她也说了...但是我们并没有在一起...
原因,我累了,她也想休息了.
我在想,如果当初我不是去找你,也许我们现在还是很好的朋友.
我改了,我长大了,但是我累了...真的好累啊...

0 comments: