Saturday, June 13, 2009

mixed emotions...T.t

Seoul Garden with homiessss....


Everyone's favourite Bibimbap!






All of us, Me, Bee Yee, Denise, Sze Yee, Siew sin and Wenlin~ Left out Miss Loh. XD







This was in starbucksss....


Was an unhappy and happy day eventually.
Unhappy cos... Sighs.. Don't wana talk about it..
Happy cos get to meet up with homiessss...
Looking for our next outing soon with miss Loh around.
Till then.~

好想你会是我的.
好想你也是要我.
好想我们会一起.
好想...但是...
缘分...
哎...半年...为什么我还是忘不了你...
给了自己多半年的时间...半年后...再决定...我或许走...或许留...
只希望到最后我们彼此都会开心...
当朋友的我们...其实很可惜...明明相爱着对方...却不能在一起...
可惜...
寻找着老板娘的计划继续on~
但是这最后半年很重要...我要努力...我要拼...我先放弃一切...先搞好自己的情绪...
不再被操纵...我等不及宝贝快点到来...这样我就可以乖乖地爱着它...宝贝...等你好久了...
7月2号...我等你!!!!!下星期要飞了...呜呜呜...你会想我么??? 遐想啦.........我爱你..

0 comments: